06:30


    Publicerat: 2009-08-13| 07:13:32

Jag kunde inte tro att de var sant...

Jag gick upp 06:30 när klockan ringde trött och jävlig men jag gick faktiskt upp. Snozade inte som jag brukar göra en timme typ =))
Poppar lite Shorty medans jag väntar på att barnen ska vakna. Emil har precis fått sin välling som han vill ha på morgonen. Nu är Emil klar verkar de som, ska bara väcka Rasmus också. Sen bär de av till dagis. Idag ska Emil vara på dagis mellan 8:30 - 15:00 känns lite skumt fortfarande men som sagt både dom och jag behöver de. Ni som läst mina kommentarer av nyfikenhet så är Mica en jätte god vän från blip som vi snackat sedan Rasmus låg i magen.. Tänkte bara berätta så ni vet vem de är också. Jätte go tjej som verkligen har hjärtat på rätt plats.
Uscha de finns en otrevlig blöja nu direkt på morgonen, får väl besöka porslinet igen då =/
Nej nu ska vi göra oss klar, sen lär jag försöka att komma ihåg apoteket..
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men oj, vände din muskel sej? Men kunde man inte göra något åt de?

Ska prova med citron i vattnet. =) Alla tipps är bra.

Men du som är erfaren och har två barn du kanske kan svara på mina frågor? =)

1- Jag får så ont i ljumskarna hela tiden. Gör ont i stortsett hela tiden när jag går varför? Och om jag går ängre sträckor så får jag ont i nedre delen av magen med,

2- De känns som jag har nått sitter i halsen ganska ofta. De är inte som sura uppstötningar men de är jätte irreterande. Blir bättre när jag dricker men de kommer ofta tillbaka.

Ska inte till BM för än nästa vecka så du kanske kan svara på mina frågor. Brukar glömma bort att ställa mina frågor när jag väl är där. Är så mycket annat man pratar om.

Ha de bra så länge / Emelie

2009-08-13 @ 09:41:42
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: mica♥

Naa nu vart ja jätterörd gumms så rart sagt ska faktiskt va ärlig å säja att ögonen tåras just nu tack du ä väl för GO ialf ha en underbara dag kramis gumms

2009-08-13 @ 10:01:14
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, stackare lät som de måste ha gjort jätte ont.

Tack så mycket för dina svar. Va skönt och kunna frååga nåon så här ist för att ringa BM på deras tele tid mellan 9:00-9:30. Tutar ju jämt upptaget med.

De kommer nog gå bra hoppas jag. Har dina förlossningar gått bra?

Kram

2009-08-13 @ 18:36:05
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?