De löste sig


    Publicerat: 2009-08-05| 14:58:58

Fick beskedet att de faktiskt löste sig med dagis. Hela dagen har varit upp & ner för mig. Men nu fick jag svar att Emil börjar på dagis på måndag klockan 10 & jag får ha barnen kvar på samma dagis. Vi slipper byta dagis, dock så blir de ju buss men de fixar vi. Känns jätte skönt att de löste sig till slut. Så har jag ringt ang arbetsprövnings plats. Men de går inte att få tag i den jag ska prata med förrän om 3 veckor & då är de lite i senaste laget tycker jag ialla fall. Man kanske ska söka sig vidare till något annat ställe. Har en del som jag funderar över och tänker kontakta för att se om de finns en chans till en praktik. Har tvättstugan nu till 5 tiden, allt e tvättat och väntar bara på att de ska bli torrt. Sen kommer Linus hit och ska äta middag med oss, kanske leka lite med sina små bröder. Får se hur de blir de får han själv avgöra. Nej nu ska jag fortsätta här. Tänkte bara uppdatera ang dagiset...



Kommentarer
Postat av: mica

Å så härligt att de löste sig äntligen=) ha de gött kramis

2009-08-05 @ 15:04:11
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?