......


    Publicerat: 2009-08-04| 18:08:56

Ja vad får man för sig att göra kl 4 på dagen då?!

Jo rensa barnens leksaker & de tog ju sin tid med tanke på att dom har 2 stora leksakslådor. Vilket dom var trasiga så jag var på IKEA tidigare och köpte "trofast" lådor att lägga leksakerna i. Sagt och gjort de blev en hel del rensande kan jag lova. Efter de så ja Rasmus hjälpte till & Emil plockade ur, så badade de små medans jag drog ut spjälsängen i hallen och fick för mig att skrubba den rejält... SUCK.... Vad gör man egentligen?! Jaja nu e de gjort men de är lite skit kvar att ta bort. Ska nog fan ta högtrycken på den sen när de är varmt en dag. Ialla fall så har jag precis bäddat rent i barnens sängar och gjort ordning Emil för sängen. Och nu sitter jag & funderar på vad jag mera ska hitta på för tokigheter?! Typiskt mig de här alltså, börja världens projekt på eftermiddagen/kvällen. Då man ska slappna av och njuta av tystnaden nej då ska jag riva. Samma igår då städade jag vardagsrummet. Men de är faktiskt bra att jag gör lite nu så slipper de bli så mycket när jag går igenom allt igen. Nej ska man riva sin egen säng också & kanske städa där inne samtidigt?! Åh jag hatar att vara så över energisk...

Be Right Back!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?