Full Fart


    Publicerat: 2009-08-17| 15:09:07

Idag har de verkligen varit full fart på mig hela dagen!

Begav mig till jobbet vid 10, då visade de sig att jag inte får börja jobba förrän nästa vecka för pappren om försäkringen var inte klar. Så min tid från 10- 14 har jag spenderat på arbetsförmedlingen för att försöka fixa allt som ska göras där. Jag blir så jävla uttråkad kan jag lova. Hade ju sett fram emot att jobba trots att ångesten kom. Fick ialla fall en massa saker fixade som skulle göras. Var på apoteket och fixade test stickor, samt nålar till insulinet. Sen begav jag mig hem, då träffar jag damen med nya lägenheten. Så de kanske blir lite tidigare trots allt vi får se imorgon hur de går med allt. Har nyss startat 2 maskiner tvätt och ska strax bege mig för att hämta de små trollen från dagis. Inge trött är jag idag heller konstigt nog.
Men nu ska jag gå te dagis så ja får hem trollen saknar dom otroligt mycket idag...
Puss & Hej


Kommentarer
Postat av: mica♥

trist att du inte fick börja idag när du va inställd på de men snart så ha de gött kramis gumms

2009-08-17 @ 21:41:35
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?