Gjort lite nytta


    Publicerat: 2009-08-19| 14:23:23

Nu har jag gjort lite nytta ialla fall...

Hamnade på soffan framför tv.n och kollade på tv vips så sov jag. Vaknade av världens panik, började städa köket & plocka där inne. Sen fick jag för mig att ja skulle grina lite så de blev "Marlena Ernman´s låt " Förstår inte varför jag alltid grinar till den låten. Tårarna bara kommer mitt i låten. Vilken röst, vilken kvinna alltså. Redan när den var på tv så grinade jag den omfamnade mitt hjärta direkt och jag brast ut i gråt. .. Men lära bara lyssna på den nu för vi lyssnade på den tillsammans. Du fick må bra, vi var där och hade trevligt. Visst du var inte på toppen humör, men de var underbart att se dig skratta, dina tårar kom också till den här låten. Nu är du borta för alltid! Vem ska jag nu prata med som förstår mig utan att ha förutfattade meningar?!
Trodde faktiskt inte att jag skulle ta åt mig av att de var begravningen idag, men nu kom allt på en gång... *grinar* Jobbigt när man är gravid och extra känslig..

Förstår Kenth som är där ensam nu och jag inte kan vara med. Hoppas bara att de går bra för han den här gången så han inte bryter ihop på vägen hem ;,,=(
Ska snart hämta mina barn och skatta mig lycklig för att dom finns för mig när de är jobbigt. Ska fråga Rasmus vad han vill ha för mat också...
Nej nu fortsätter jag mitt arbete här.. Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: mica♥

Håller med den låten ä kanon =) kan va skönt å släppa ut tårarna inte bra å hålla dom inne blir bara mer jobbigt kramis gumms

2009-08-19 @ 14:31:49
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?