Imorgon


    Publicerat: 2009-08-19| 18:46:23

Imorgon får jag nyckeln till lägenheten så den ska städas & sättas upp gardiner och fixas. Jag är sån som alltid ska ha gardinerna uppe de första jag gör i en lägenhet. Sen på Lördag är de sagt att vi ska flytta resten av massvis med saker. Får se när vi kommer bo där permanent. De kommer nog ta ett tag innan vi är i ordning med allt. Men imorgon ska Rasmus faktiskt få välja sitt rum vilket han vill ha. Han har fått den förmånen eftersom han är äldst. Sen vill jag ju göra i ordning en massa saker i deras rum, men de får jag ta lite saker i taget. Har inte råd med allt tyvärr.
Jag hoppas de kommer gå som jag vill med alla saker denna gång och man får verkligen utrensat. Har sagt att alla saker ska i lägenheten för vi ska rensa bland alla saker som finns där. Nu längtar jag bara ännu mera tills imorgon då man får börja städa. De bästa som finns är ju en tom lägenhet som man kan städa precis så rent som man vill ha de. Ska försöka få Kenth att köra ner mig imorgon kväll så jag kan städa i lugnan ro eller om jag tar de på dagen de visar sig. Har ringt syrran nu för att kolla om hon kan passa barnen en timme på morgonen medans ja hämtar nycklarna. Får se om hon kan de eller om ja får väcka barnen runt 5 för att få dom ordning och sedan ta bussen 06:45 härifrån... De visar sig med tiden.
Ska ialla fall lägga mig på soffan en stund för ja har inte gjort någe annat än spytt idag. Jag börjar redan ledsna men de går lätt att spy då går de bra.. jag vet knäpp som skriver så. Men hellre att all skit kommer ut direkt istället för att de är kvar & man får kämpa ut de sista..
Slut pratat om snusk nu.. Nu blir de soffan o en kopp te


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ska ni flytta nånstans?

2009-08-19 @ 19:42:32
Postat av: Elisabet

Vad roligt o få nyckeln till de nya ;) kram

2009-08-20 @ 07:20:31
Postat av: mica♥

haha där är vi lika me gardinerna finns inge värre än tomma fönster , å gött att du fått nyckeln blir faktiskt lite avis , visst de är jobbigt med allt i en flytt men sååå härligt/mysigt å få iordning ha en härlig dag nu gumms kramis

2009-08-20 @ 08:23:46
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?