Jobbigt värre


    Publicerat: 2009-08-10| 15:29:34

Härligt med kommentarer tycker jag!!

Äntligen får man lite kvälls eller tids läsning igen nu när Hanna & Lucas kommit hem efter äventyr. Alltså jag funderar egentligen varför läser man bloggar?! Jag läser inte en blogg för att jag är nyfiken till tusen eller måste skvallra vidare om allt. Jag läser nu bara är de till exempel bloggar, maddes som jag känt sen år o dagar, Hanna´s som jag också känt sedan tidigare, blondinbella vet inte varför? , Lina´s känner inte henne halkade in på ett banan skal och hon är ganska lika mig på någe vis. Och dessa bloggar läser jag så ofta de finns nya inlägg. Inte för att prata om de personerna utan för att bara ha som en tidning när jag kopplar av. Mera är de inte. Sen får man massa tips av andra när dom shoopat osv.
Men varför läser ni min blogg?!
Jag får ju höra en de ena en de andra som ni snackar runt värre än skvaller kärringarna i pantertanter liksom. Men jag verkar ju ha ett väldigt spännande liv att följa och ni får gärna snacka också. För om ni inte märkt de så går de inte att snacka sönder mig. Jag kan ta att jag är en skitstövel, att jag är fet, men en sak har ni JÄVLIGT fel i och de är att jag ALLTID står för vad jag säger!! Den kan ni aldrig ta ifrån mig!!!

Har tvättstugan nu och har precis starta 2 maskiner, ska fundera vad de blir för mat. De lutar åt potatis & fiskpinnar. Har legat och vilat med Emil nu på eftermiddagen. Måste verkligen börja med mina järn tabletter så kanske man inte är lika trött. Har lite ångest över att Kenth ska med Emil på dagis imorgon. Kenth tog aldrig Rasmus på en inskolning för jag sa ifrån. Imorgon måste jag ju faktiskt göra mina ärenden så då går inget annat. Sen på Onsdag ska Emil äta på dagis och sen flyter dagarna på. Torsdag ska han äta & sova där. HM=/ tror dom kommer skicka hem mig.. Nej nu ska jag börja med maten så de blir gjort också. De tar ju sin lilla tid med potatisen...
Bye  Bye

Kommentarer
Postat av: mica

trist att folk ska tjafsa ja läser några bloggar som känns äkta och för att de ä som du säjer bläddra i en tidning man kan få ideer osv jag läser din för att ja har "känt" dig ett tag nu från början på blip å kul att ändå ha lite kontakt då ja inte är kvar där längre ha en skön kväll nu kramis

2009-08-10 @ 16:38:56
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hejhej ja tycker de e roligt o läsa va ni gör på er vardag o hur barnen lär sig nya saker o ting kram

2009-08-10 @ 19:55:47
Postat av: ★Hanna★

Eller hur, undra va de är som är så roligt med andras liv egentligen.

Dom bloggar som intresserar mig mest är folk jag känner, folk från stan eller folk med barn i Lucas ålder :)

2009-08-10 @ 20:54:41
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Madelene

Åh vad roligt att du läser min blogg :) Jag läser din oxå, men är väldigt dålig på att kommentera, hehe. Allt bra med magen? Kram

2009-08-11 @ 19:41:29
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?