Ledsen =(


    Publicerat: 2009-08-04| 07:57:42

Jag kunde inte förmå mig att lämna Rasmus på dagis, ångesten kom direkt då klockan ringde imorse. Ställde om den för att hoppas att vi skulle sova över. 7: 30 då insåg jag att jag MÅSTE göra detta för Rasmus skull inte för min egen. Så nu e han på väg till dagis med sin pappa. Han förklarade vägen noga för pappa innan dom åkte... hehe... Sen fick jag pussen & kramen 2 gånger innan han gick... "öve you mamma" sa han också ;)
Nu e de bara jag & Emil hemma & de känns väldigt skumt. Kuratorn ska ringa mig idag på förmiddagen sen ska jag till diabetessköterskan. Får se vad mitt Hba1c ligger på om de kanske blir insulin denna gång också. Hoppas verkligen på att jag ska slippa de men med min otur så blir de insulin... Nej nu ska jag ta skit olle här...

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Fattar inte folk att man lämnar sina ögonstenar i deras händer, man vill väl för fan inte lämna dom hos nån som e dum i huvet. Jävla idioter!

2009-08-04 @ 10:18:18
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?