?!...nyfiken?.... Jaaa


    Publicerat: 2009-08-14| 13:04:47

Nu är ni nyfiken hur de gick va?!

Jag fick ialla fall jobbet där och ska ha min arbetspraktik där. Och med där menar jag på en hamburger restaurang Daisys (sibylla). Börjar redan på måndag med min första arbetsdag och jag ser redan fram emot de faktiskt. Sen var jag till sandvikenhus för att kolla besiktningen och den var tydligen flyttad.. Suck.. Kommer bara bli kaos i slut änden tror jag. Men de får visa sig med tiden hur de blir med allt. Nu fokuserar jag på att börja få en vardag samt jobba. Ska hämta barnen på dagis kl 15, sen blir de hem med busfröna. Ska göra fläskfile gratäng idag hade jag tänkt så vi får gå förbi affären innan vi går hemmåt. Har tagit socker tester hela dagen känns de som och jag ligger bra nu efter insulinet. =))
Har plockat lite här hemma och ska lägga mig på soffan för ja har ont i huvudet.. (need koffein) Skriver kanske en rad senare ikväll när de finns mera tid.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mica♥

aha spännande välkommen in i min branch =) ha en bra da gumms kramis

2009-08-14 @ 13:09:45
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, då gick dina förlossningar fort. Skönt. Men jobbigt biten med moderkakan. Stackare. Men de har inte skrämt dej eller?=)

Tack för att du är villig och svara på mina frågor. =)

2009-08-14 @ 16:09:35
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, men de är ju bra att läkarna är nog med de. Då lär du ju känna dej lite tryggare. Åh, nej se moderkakan. Usch har så svårt för blod och sånnt.

Men de är klart jag lär kolla på den.

Kan tänka mej att de måste vara kul att prata förlossningar. Få höra hur d gick för andra och så. Jag ska berätta för dej om min när jag har gått igenom den. =)

2009-08-14 @ 17:24:30
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?