Phu


    Publicerat: 2009-08-16| 23:15:40

Nu har de varit full rulle i mitt hus!!

Komhem vid 21 tiden med jätte trötta små grabbar som inte sovit middag. Dom slockande direkt när ja la dom i sängen. Sen satte jag igång med bakningen 100 bullar blev de samt en stor plåt kärleksmums/snoddas. Väntar den sista plåten nu sen ska ja duscha och flyga in i sängen.
Hade de bra hos mamma vi fikade och hade de trevligt. Barnen busade med morbror & hans tjej mest hela dagen.
Imorgon börjar jag jobba för första gången sedan jag fick Rasmus. Slutade mitt jobb 2004-12-01 alltså 5 år sedan slutade jag att arbeta. Har inte klarat av de hur mycket jag än velat. Och har nu kommit till den stånd punkten i mitt liv att jag lär släppa de äldre och fokusera på mig själv. Har ju fått arbetsträning på en hamburger kedja. Och ni som känner mig vet att jag jobbat både på MAX & mcdonald´s. Så de här är sista anhallten för mig och jag hoppas de kommer gå bra. Har sagt att jag ska prova funkar de så funkar de. Då har jag ialla fall gett de en chans. Är lite små nervös inför imorgon men de går säkert bra. Har en massa saker jag lär göra imorgon så ja vet inte hur tiden ska räcka till. Nej nu e bullarna klar...
Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?