Road trip


    Publicerat: 2009-08-16| 09:33:24

God morgon!!

Idag ska vi på en liten road trip jag & barnen. Vi ska åka till mamma för att hälsa på. Hoppas moster "ikki" kommer också. Senare blir de baka och fixa här hemma. Men jag vill inte belasta barnen med saker jag lär göra så de får bli när vi kommit hem och dom har lagt sig för kvällen. Imorgon börjar jag jobba också. Lite nervös över de är man ju självklart. Men de kommer lösa sig, bara man kommer in i rutinerna. På tisdag ska jag till min psykolog för att fixa med pappren där samt ha min pratstund. Kenth får faktiskt hämta barnen mera nu för tiden då med tanke på att jag jobbar. Sen väntar vi bara på att få flytta för vi bor i kartonger för tillfället. Enda rummet som de inte är kartonger i är barnens dom har alla sina saker kvar.
Middag blir de lasagne och grönsaker.. Baka blir de kanelbullar & snoddas. Så de är en del jag ska hinna med om man säger så. Imorgon ska jag tvätta också =/
Nej nu blir barnen otåliga ska göra oss klar för avfärd...

Skriver kanske mera ikväll.. Bye Bye

Kommentarer
Postat av: mica ♥

Go möra =) kul att få börja jobba igen =) va de längesen du jobbade? ha en bra dag nu gumms kramis

2009-08-16 @ 09:52:35
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?