Så ja


    Publicerat: 2009-08-02| 13:15:29

Ja håller med dej Hanna.. De är de bästa som finns att inreda nya saker. Och jag vill verkligen byta möbler typ HELA tiden. Men min ekonomi tillåter de faktiskt inte alls för tillfället. Ska ialla fall fixa barnens rum om jag så ska vara utan snus och allt extra. Så ska de bli men vill hitta en hylla till Emil´s rum som INTE tippar som han kan ha sina leksaker i. Sen ska Rasmus få en ny hylla också har världens lista på saker som jag vill ha. Ska försöka fjäska lite för mamma så får dom säkert lite saker som vanligt av henne. Åh vad jag hatar att vänta på att man ska få flytta och fixa med allt. Inte förrän den 14:e augusti får jag reda på om de ska rustas mitt i allt också. Nu har jag satt ut soffan på blocket får se om någon nappar på den. Satte den för halva nypriset då de inte finns en repa. Så vi får se, ska härma Hanna lite för hon har en skit snygg soffa. Men inte så dyr, får köpa syrrans killes hörnsoffa med divan för en pening. Hoppas jag får lite stålar snart för jag vill ha den nu =)))
Ska snart bege mig till affären för att hämta ut paket samt handla hem lite måsten. Vette tusan vad man ska göra för middag idag, kanske potatis, köttbullar & gräddsås med kokta grönsaker. Ja vi får se vad de blir för roligt.
Ska försöka få Kenth att bära ner massa saker i källaren också, vill inte ha saker överallt för han fyller ju faktiskt år om några dagar. Då blir de smörgåstårta... *längtar*
Nej nu ska jag väl göra klart barnen så vi kan gå till affären sen...

Bye Bye....

" En ny dag med nya bekymmer. Ingen dag är lik den andre.
 Lev livet innan livet lever dig"...

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Åh, smörgåstårta!!!



2009-08-02 @ 13:43:48
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?