Skit morgon!!


    Publicerat: 2009-08-02| 10:44:09

Vilken skit morgon de har varit... (bildligt talat)

Har vaknat till & från hela natten, var man inte kiss nödig så var de Emil som satt och sjöng i sin säng. SAgt och gjort så vid 8 tiden gav Kenth upp & tog barnen. Emil hade skitit ner HELA SÄNGEN!!! Japps, hela jävla sängen, lakan, kudden ja allt. Så de var bara att riva ur allt och skrubba spjälsängen!
Kände verkligen inte för de på morgonen kan jag säga. Skulle bara vilja sova vidare. Har precis plockat i köket och rensat tvätt. Uscha vad de finns att göra alltså, men de får ta sin tid. Huvudsaken de blir klart idag eller hur säger man?! Ska nog hoppa in i duschen snart för att göra mig klar, sen börja bära ner saker i källaren som bara står i vägen här uppe. Sen skiter jag i vad Kenth säger jag kan inte ha saker ÖVERALLT bara för att vi ska flytta om 1 månad. Ja vad skönt om 1 månad får barnen egna rum igen, mera för mig att städa... *jiiippi*
De kommer bli så skönt att slippa att dom bråkar med varandra när dom ska sova, samt hoppas jag att dom inte väcker varandra. De är en hel del att göra med allt. Syrran ska flytta samtidigt som oss till ett radhus i valbo. Vilket jag ska ha deras soffa innan osv. Kanske ska lägga ut min på blocket och hoppas att någon vill köpa den?! Vet ni någon som vill köpa en Hörn skinn soffa 1 år gammal så skrik till... Gav 7995;- för den tråkigt nog, men ja vill byta ut lite saker som vanligt så den åker nu..
Nej nu ska jag plocka vidare här..

Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jag hatade att vara gravid. Springa å pissa 711 gånger per natt.



Tänk om man fick inreda med nytt precis som man ville varje gång man flytta, då skulle jag flytta hela tiden. De är ju så roligt! :D

2009-08-02 @ 11:46:56
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?