Skönt


    Publicerat: 2009-08-05| 08:47:35

Jisses så skönt de är att kliva upp i tid...

Vaknade redan vid 6 imorse och klev upp för att göra frukost till barnen. Väckte dom vid 7 med protester från Rasmus. Mamma jag vill vara hemma och sova sa han. Så fick vi ha en diskusion ang dagis, men jag gav mig inte utan de blev dagis. Själv ska jag ner till arbetsförmedlingen samt försäkringskassa och se vad dom kommit fram till. Hämta Rasmus från dagis och hem & tvätta. Har jätte lite tvätt om man jämför vad jag brukar ha.. hehe...
Gick förbi affären innan jag gick hem för att köpa en hänt extra & grädde till middagen senare. Idag får vi besök på eftermiddagen och jag tänkte göra spagetti & köttfärssås till middag. Nej ska dammsuga av köket nu medans Emil vilar, sen bär de av till stan...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: mica

haha de va ganska skönt å gå upp halv 10 åxå ska ja säja =9 ha en toppen dag kramis

2009-08-05 @ 10:25:37
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?