Spö regn


    Publicerat: 2009-08-18| 08:05:40

Regnet bara vräker ner här hemma & vi ska te dagis =/

Känns inge vidare att bege sig till dagis i spö regn precis & regn skyddet till vagnen hittar jag inte alls =/. Jag blir så matt på allt just nu. Måste försöka organisera allt här hemma. Har en hel del att göra om man säger så men ingen lust alls. Men de är bara att ta tag i de innan de känns som att de är för sent.
Ska försöka städa lite samt packa ner lite mera saker. För nu vill jag inte vara här längre. Sen ska jag ringa en städfirma för att kolla priser på de. Jag har starka funderingar på att slippa e och betala istället. Nej men ja bloggar mera senare. Barnen är otåliga så de e bara te att klä på dom & bege sig till dagis..
Puss & Hej

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?