svettigt värre


    Publicerat: 2009-08-06| 14:16:28

Nu har sommaren verkligen kommit igen !!!

De är fruktansvärt skönt att solen skiner och barnen får en ny chans till att bada. Men de blir fruktansvärt svettigt i värmen tycker jag. Förrut tyckte jag verkligen om värmen & stekte mig ofta, men nu vill jag bara ha svalt och skönt. De måste faktiskt fläkta lite ialla fall. Emil tycker inte heller om värmen stackarn.
Hämtade Rasmus på dagis och bestämde mig för att han ska få vara ledig med mig & Emil imorgon. Så ska vi bada i poolen och göra fika här hemma. Han är inte alls van med att gå på dagis. Så då slipper vi en jobbig morgon. På Måndag ska jag ju med båda barnen till dagis, de ska bli spännande och se vad Emil tycker om att vi är där. Han har fått en jätte gullig dam som ska skola in han. Så de kommer nog att gå bra ska jag tro. Fick med mig papper hem som jag ska fylla i ang hans kost samt schema för de tider barnen ska vara där.
Har precis städat av köket lite men de är alldeleds för varmt för att hålla på som en toka. Ska försöka locka Kenth att skjutsa oss till någe ställe så barnen får bada ute. Helgen har han inte tid för oss så då får vi hitta på någe själv. Mamma lovade att komma till oss så vi inte är så låsta hemma ialla fall. Funderar vad man ska göra för mat också, har tagit fram kotletter men till de då?!
Nej nu ska jag faktiskt lägga mig och mysa med Rasmus som är lite trött som mamma *gäsp*

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?