Tråkigt


    Publicerat: 2009-08-06| 16:56:39

Jag har fruktansvärt tråkigt...

Väntar på att dryg Kenth ska komma hem. Han fick jobba över som vanligt. Eller nja han brukar inte jobba över men de är så typiskt när jag behöver handla för att ha till middagen. De är bara för oss att vänta snällt. Har precis stekt kotletterna och ska nu koka dom så dom blir möra och härliga. Tänkte att Emil skulle få pröva kött, han har provat förr men inte velat ha. Har annan mat till han ifall de inte passar. Till kotletterna ska jag ha gräddsås & potatis samt en klick vinbärsgele. De låter underbart.. Ska även ha kokta grönsaker till de då barnen e tokiga i grönsaker, och jag med för den delen =))
Men vad jobbigt allt blev nu när de fattas saker hemma och Kenth inte slutar som han ska så ja kan handla. Snart struntar ja i maten och kastar ut den o äter rester... Eller inte jag men barnen älskar de..
Nej nu ska Emil sitta i knä då ska han få min tid =P

Kommentarer
Postat av: mica

trist de där me å vänta ja vet precis hur de ä =( men hoppas de löste sig snabbt ha en trevlig kväll nu kramis

2009-08-06 @ 21:10:47
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?