Trevlig dag


    Publicerat: 2009-08-05| 20:09:43

Vi har haft en jätte trevlig dag & Rasmus uppskattade verkligen att hans store bror Linus var här. Emil var lite blyg i början men de gick över till slut. Då ville han bara vara uppe i Linus. Vi åt spagetti & köttfärsås, men jag har champinioner i den och de var de vidrigaste jag någonsin sett i hela mitt liv idag. Jag älskar de annars, men så fort ja fick syn på en champinion så ville jag bara kräkas. Struntade i att äta vidare då jag får vara nöjd med de jag stoppar i mig. La mig med Rasmus men han vill inte alls sova som vanligt =))
Ska lägga mig på soffan nu & se lite tv för att senare se en film. Kenth har klippt gräsmattan så man har lite svårt att andas. Tur att de går över ganska snabbt. Ja de var väl de jag hade att berätta för nu. Är jätte trött och känner mig lite febrig, så soffan gör mig gott nu kan ja lova...

Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?