Gott Nytt år!!!


    Publicerat: 2009-12-31| 12:55:18

Gott Nytt år alla vänner & ovänner !!

Det nya året kommer vi vara sjuka eftersom vi sitter och snorar fortfarande och prickar är kvar. Dock fick vi en strålande nyhet nu på morgonen. Jag ska bli MOSTER!!! Wohooooo.. Nikki & Andreas ska ha en liten bebis dom också. Helt underbart glada för deras skull. Kunde jag gå ut naken och skrika hade jag banne mig gjort de. Men nu ska vi inte skrämma hela sandviken för då blir de överbelagt på sjukhuset av alla som åker på hjärtinfarkt =))
De nya året börjar med andra ord bra. Vi ska ha lite middag här hemma och bara mysa med familjen. Hade väl velat göra något men inte lätt med sjuka barn. Kanske åker in till mamma en sväng med barnen så dom kommer ut ialla fall. Tänkte göra gräddstuvade Roulader & potatisgratäng med sallad till & senare blir de ost, kex & vindruvor. Barnen får lite godis också =0)
Nu ska jag fixa med den sista tvätten och göra mig klar ialla fall. Har foglossningar som heter duga, trodde jag skulle behöva ringa ambulance igår men de gick bra efter 3 timmars värkar. Tur att man ska till läkaren den 4:e ..
Tjingenling


Kommentarer
Postat av: Johanna

Önskar dig och din familj ett underbart och gott nytt år. Kramar i massor Från Johanna

2009-12-31 @ 20:48:42
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?