Har inte tid faktiskt


    Publicerat: 2009-12-14| 23:21:11

God kväller...

Jag har faktiskt inte tid eller orkar med bloggen för tillfället. Försöker skriva något men raderar de lika snabbt. Önskar jag hittade tillbaka till bloggandet. Då de hjälpte mig emot ångesten samt få ut de jag verkligen tänker. Hade en diskussion med Kenth ang de idag. Han hade inte ens varit in på bloggen på ett tag nu. Så då tänkte jag faktiskt blogga lite nu innan jag ska lägga mig. Sockret har börjat stabilisera sig med de höga doserna insulin. Har fått en propp i foten så jag kan knappt gå. Men de går frammåt. Emil är duktig som vanligt, har börjat prata mera & säger NEJ till allt även fast han menar JA. Sen hårdrockar han vid matbordet varje dag =)
Rasmus är fortfarande blöjfri & en olycka med några droppar på 18 dagar =))))) Han har börjat vilja göra mera saker själv, får mycket beröm & är min stora kille faktiskt. Bebisen i magen verkar tro att man kan flyga där inne =/ Trots att jag förklarat att de går faktiskt inte även fast ja har häng skinn =(
Går ner hela tiden gör jag också, senaste var en nedgång på -2kg på 14 dagar. Alltså summan av kardemumman är att jag är -19 kg sedan den 1/7-09. Jätte bra tycker jag då även fast de ser ut som att jag svalt en badboll eller flera.
Idag var mamma här och hjälpte mig städa, jag fick sova som en stock. Så nu är de jätte fint och rent. Sen var vi på lucia firande på dagis. Så söta tomtar jag har. Ska lägga in kort imorgon på dom. Kameran e nere och jag orkar inte springa ner. Efter de begav vi oss hem, väl hemma fick Rasmus följa med mormor hem och blir där till onsdag. Så himla tomt utan han =(
Tror att de är bra för han att han får vara liten hos mormor & morfar själv också. Emil får vara liten med mig själv också. Så nästa gång får faktiskt Emil åka till mormor så jag & Rasmus får tid själva =). Imorgon ska jag på möte på eftermiddagen igen, sen hem för att hämta Emil från dagis. Då ska vi bara mys pysa han och jag. Äta frukt och bada. De älskar han =)) Men nu ska jag faktiskt avsluta bloggen för idag och se lite tv innan jag somnar här. De var väl allt för mig denna gång..
Tjingeligen

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?