Rasmus 4 år


    Publicerat: 2009-12-07| 13:18:03

Tänk att de var så längesedan man såg ljuset av denna lilla söta kille, man visste inte hur man skulle hantera alla känslor som kom. Han bara fanns där så ljuvligt fin och han var bara våran lilla kille. Alldeleds svart hår, så smal, runda söta kinder. Nu är han 4 år, lika fin, lika underbar. Självständig stor kille. Att man kan älska någon på de vis man älskar sina barn. Man vet nog inte vad äkta kärlek är förrän man får sina barn. Kärleken är enorm till barnen.
Rasmus hade kalas igår för att de skulle komma folk, då de är en måndag han fyller & folk jobbar. De som kom var min familj, mina kompisar, Kenths pappa firade Rasmus i lördags när vi var dit. Skickade ett sms till Kenths mamma men fick bara till svar "kan inte". Hon har inte ens grattat Emil när han fyllde 1 år, inte ett kort eller något, samma när han döptes inte ens ett kort då! Så vad hade man förväntat sig?! Jag trodde inte man straffade barn. Jag ger de chans på chans även fast ja ser hur de blir varje gång och Kenth fattar inte hur jag orkar. De är INTE oss de är synd om de är BARNEN!! Men vill man favorisera barnbarn så lär man väl leva med de då! Jag skulle ALDRIG I MITT LIV GÖRA SÅ EMOT ETT BARN!!
De är andledningen av att jag inte skrivit något. För vad ska man EGENTLIGEN säga när Rasmus som förstår frågar vart/vad/vem hans farmor är?! Just nu säger vi bara att hon inte har tid. Men de kommer den dagen då han förstår de också. Hur fan gör man då? De sista jag vill göra är att såra han.
Rasmus fick äta frukost i sängen och bara ha de bra, sjöng för han sen myste vi i sängen tills Emil inte alls ville vara med mera. Vi har faktiskt inte klätt oss ännu, ska göra plättar om en liten stund till dom för de ville Rasmus ha. Till middag ska han ha fiskpinnar & tatis ... hehe.. sötnosen min. Imorgon är de dagis för killarna igen & Rasmus ska ha lite fika bjudning på sin avdelning. Emil ska väl vara hemma eftersom att jag ska till barnmorskan & han ska på läkarundersökning med spruta och allt!! Nu har jag hungriga killar...so long

Kommentarer
Postat av: mica

de där me farmor problemet de har ja åxå haft i alla år till en början fatta ja inte hur hon kunde låta bli å gratta osv men me tiden har ja lagt de åt sidan för vet du vad kim de ä deras FÖRLUST dom frågade inte efter farmor efter ett antal år å de ska hon bara veta att när dom fyllde år så fråga dom ALDRIG till sist om farmor kommer för dom lärde sig att hon inte kommer så dom sista 10 årn minst frågar dom inte mig om farmor kommer dom lär sig fort vilka som bryr sig om dom så ja kan säja att när hon sitter där på ev hemmet så kommer inte mina barn å komma ihåg henne för de har hon sett till själv så som sagt hennes förlust .....oj så längt de där blev haha jaja önskar dig en bra dag kramis gumms

2009-12-08 @ 10:34:33
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?