Bättre


    Publicerat: 2009-07-12| 10:13:13

God morgon!!

Nu är Emil på bättringsvägen, vaknade kl 9 Utan feber än så länge, de var lite blod i munnen igår så de kanske har tagit hål på hinnan för tanden vad vet jag?! Ialla fall så var de super skönt att vi fick sova ut och Emil var lite bättre idag. Han e fortfarande kinkig men har ätit en macka på morgonen.... haha kokade ägg i 15 min.. de gick att äta dom ialla fall. Jag är helt jävla värdelös på att koka ägg, antingen glömmer jag dom eller så kokar ja dom för lite. Ska nog ringa syrran och försöka få henne att komma hit och hjälpa mig rensa i förrådet. Så ja slipper all skit & så kan man ju ringa ÅNYO eller nån annan loppis med sakerna man inte ska ha kvar. Alltså ja tror att 95% av allt som är i förrådet ska slängas rent ut sagt. Saker man bara sparat för man kan ju använda de sen osv.
Emil & Rasmus har fått en ny kusin, de är deras faster som fått bebis. Grattis till lillan..
Men nu ska jag ta disken, riva ur alla sängkläder kanske klä mig för at skrota runt hela dagen..
Tjingeling

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?