Fin Främmande


    Publicerat: 2009-07-13| 23:18:06

Fick just eller för ett tag sedan reda på att Kenth´s pappa alltså mina barns farfar kommer till oss på Fredag. Han kommer stanna hela helgen för att umgås med oss och barnen. Han ville så gärna träffa barnen och var lite ledsen för ja glömt att bjudit han när Emil blev 1 år... Dock tänkte jag på att folk kanske inte har råd att åka. Fel av mig men nu vet jag till nästa gång. Ska ialla fall äta god mat och umgås UTAN alkohol!! Den du!!
Har fått varma mackor på kvällen framför tv:n... Så skönt att man delar på de mesta, jag tog tvätten & Kenth gjorde mackor. Funderar på om man ska lägga sig för att sova.. Har en som snarkar i soffan som vanligt =))

Hanna: Ja de är nog bra med en sådan maskin. Dock tror ja inte helt och fullt på de eftersom att ja vill ha undan all tvätt direkt och därmed är de bra om man har en av vardera. Alltså kan man tvätta en maskin medans en maskin torkar. Vi är ju lite flera än dig & Lucas därmed har jag hela ditt badrum med tvätt medans du har 3-4 maskiner =)))

Nej nu ska jag sova !!

" I have a secret " nanananana


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Ja, precis. Har man plats så är de ju bättre med två men mitt badrum är skit litet. De blir ju som du sa inte så mycket tvätt, Lucas får ju inte äta själv riktigt än så hans kläder är fläckfria ett tag till :)

2009-07-14 @ 11:51:09
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?