Fredag


    Publicerat: 2009-07-17| 11:51:55

Nu är håret fixat på min stackars son... Han tyckte ju att han var jätte fin med munk frilla men de tyckte inte mamma!!
Kenth fixade barnen imorse så jag fick sova till 9. Sen fixade vi oss klar och begav oss för att handla de sista innan Kenth´s pappa kommer hit. Dom sitter i bilen nu på väg från Stockholm till lilla Sandviken.. Haha.. Vi ska äta kyckling sallad idag med vitlöksbaugetter & räkor.. Kommer bli så mumsigt. Senare blir de lite tid med svärfar och hans nya tjej. Rasmus är överlycklig över att hans farfar kommer hit, dock frågade han om sin farmor varför hon inte kommer till han =/ Vad säger man till ett barn som är 3 år?! Nej din farmor vill inte träffa dej pga mig eller vad ska man säga. Kenth´s pappa som man inte trodde skulle åka från Stockholm för att träffa sina barnbarn gjorde de och är inte de värt något då vet inte jag. Ska bli trevligt hela helgen med lite besök. Tråkigt nog ska jag faktiskt tvätta idag, men min vardag kan inte stanna upp bara för lite besök. Sån e jag ialla fall. Ska nog springa ner i tvättstugan för att se om de finns någon tidigare tid, så kanske man inte tillbringar all tid i tvättis. Idag händer de lite andra saker också men vad avslöjar jag inte!!

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Nu blev jag ju nyfiken ju! :)

2009-07-17 @ 18:18:54
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?