Fredag


    Publicerat: 2009-07-31| 20:15:33

Har som sagt varit till Gävle för att träffa min underbara blippare -yrra-.. Genomgo tjej som verkligen är den hon säger att hon är. Vi fikade och snackade lite, Rasmus var inte alls på humör för något. De ber jag om ursäkt för men sånt som händer och tack för att du var förstående.
Efter att vi träffats tog jag bussen hem till mamma, lekte med barnen i lekparken där. Emil kröp omkring i gräset och ställde sig upp som vanligt och klappade händerna åt sig själv. Önskar jag kunde filma de och lägga in här =/
Sen vilade barnen en stund för att sedan vänta in Kenth som kom & hämtade oss. Barnen fick mat hemma, duscha och sedan i sängen. Själv har jag blogg torsk som man är kollat runt bland bloggar och mår inge vidare, har spytt hela dagen nästan. Funderar på att lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv. Är jätte trött och orkar verkligen ingenting just nu. Skulle städa men de struntar jag faktiskt i. Imorgon bitti ska vi åka till Stockholm igen, bara vara där över dagen... Nej nu svamlar ja en massa skit igen....
Bye Bye friende and evil people

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?