idé


    Publicerat: 2009-07-16| 15:25:38

Vilken idé jag fick nu!!

Fick för mig att jag ska köpa mattor till vardagsrummet samt köket...*suck* Så nu funderar jag på om jag ska ta bussen till RUSTA för att kolla där på mattor, dom har faktiskt ganska snygga. Fast ja vet inte barnen e lite små sura för vädret. Kanske bara tar en promenad till affären för att köpa frukt till våran nya fina skål =))
Har ialla fall plockat ordning i hallen & köket, de finns hur mycket som helst att göra. Men jag orkar inte ta allt nu för då blir barnen lidande av de eller dom leker så fint så jag kan göra de mesta men ialla fall. Sätter mig och sorterar strumpor nu så får vi se om jag åker på matt jakt sen...



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?