Kom på!!


    Publicerat: 2009-07-09| 10:03:56

Tack för era kommentarer...

Ville bara veta lite hur ni tyckte och tänkte. Jag trivs bra i min 3:a med mina barn. Men så har vi problemet som ni tidigare läst om. Orkar inte skriva om de utan ja håller käften och har tagit bort tidigare inlägg. Ialla fall så funderar jag på att rensa ur källaren på massa saker. Orkar inte ha full proppade förråd med saker som vi inte ens använder eller kommer att använda. Känns väldigt meningslöst att ha 3 gamla uppsättningar av glas/porslin. Visst de är gamla saker men INGET jag kommer använda. Sen ska de rensas styggt bland våra kläder också. Nu får de vara nog med hamster vanorna. Skickar allt skit till mamma så får syskonen gå igenom vad dom vill ha eller inte. Sen ska jag göra en låååååååååång lista med saker som jag vill köpa. Så skriver man de i små lappar och lägger i en burk, och varje månad drar man en sak att köpa. Då blir de inte så mycket i slut änden.. hehe.. Vad smart jag kände mig nu. Ska försöka få tag i dagis tanten också men vettte tusan om ja orkar sitta i telefonen hela dagen igen... hahah.. Nej nu ska jag göra annat..

Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?