Kräftor


    Publicerat: 2009-07-27| 20:52:55

Har varit och handla hem de nödvändigaste, betalat räkningar och ätit mat. Barnen ligger sen en timme tillbaka och jag ska se "Lipstick Jungle" som börjar nu kl:21 på 3:an.. Till de tänkte vi frossa i kräftor. Köpte ett paket, de var stort hela 50 kräftor, trodde de var delat på 2 men icke. Hoppas vi äter upp alla bara =))
Annars så känner jag mig allmänt trött och seg.. Kanske bloggar mera senare. De verkar inte som att jag kan gå på mina möten imorgon för jag har ingen barnvakt återstår att se ifall mamma kan ta barnen annars är de dött lopp liksom. Jag hatar verkligen människor som inte kan vara vuxen nog att stå för de dom säger och stå för sina handlingar!! Men de är jag de... Nej nu ska ja babbla lite med Eve innan tv:n börjar..

Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?