Kväller


    Publicerat: 2009-07-15| 23:57:40

Funderar starkt på om man ska göra kväller nu...

Har redan tagit köket och gjort allt klart. Ett varmt bad skulle sitta fin fint, om man nu orkar vill säga. Har kollat på en skum film nu på kvällen har för mig den hette "singel, bitter & arg" Bra var den ialla fall lite.. haha... Glömde ju skriva att jag fått 2 boxar dvd filmer "VARUHUSET" som jag bara älskar. Har att göra några timmar om man säger så =))
Imorgon ska jag nog försöka mig på att åka till IKEA för att kolla runt. Förstår inte varför jag har sånt sug efter IKEA av alla ställen.... *pekar på Hanna*
Tappar upp bad vatten nu sen blir de sängen för min del. Orkar inte alls vara vaken länge nu för tiden. Önskade man hade tv i sovrummet igen... *suckar*

Natti Natt på er alla..

" Förrästen måste jag har ett väldigt spännande liv antal besökare har ökat med 23 personer!! och de är mycket för mig hahah... Men läs vidare ni.. "

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Åh, Varuhuset kolla man ju jämt på! haha

Är de lika bra nu som de va då? :P



Ikea? Vet inte alls av du pratar om ;P

2009-07-16 @ 02:01:17
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?