Nojj?!


    Publicerat: 2009-07-26| 20:18:26

Satt och funderade lite över de här med graviditets nojja. Har ni också råkat ut för den & VAD ville ni absolut MÅSTE ha?!
Jag har fått sån nojja över frukt! Jag ska ha frukt hela tiden, helst vindruvor & persika & apelsiner. Hade ju faktiskt nojja med Emil också, där var de janssons frestelse som jag BARA skulle ha samt godis mitt i natten. Men Rasmus var de restaurang mat till tusen och SILL!! Fatta så vidrigt jag kunde vräka i mig en stor sill burk mitt i natten *urk*
De är faktiskt ganska skönt att inte må illa hela tiden, har gjort de med båda trollen. Nu kan jag må illa av att jag LÄR äta, eller på morgonen pga slem i halsen, sen går de över direkt. =/ konstigt att de kan vara sån skillnad. Jo just de har en nojja till nu men den får man tydligen inte ha. RÄKOR, fy fanken så gott de är. Nyskalade och bara äta hur mycket som helst. Inann jag visste att jag var gravid åt jag ca 2 kg räkor en natt, alltså jag stog och skalade dom mitt i natten för att äta dom....asg...
Bror & hans tjej har varit här så vi fick rensa kartonger i källaren, hela 3 kartonger fick vi bort och dom fick med sig saker hem. Snacka om skönt att slippa all jävla skit vi samlat i evigheternas evigheter. De är ju några år vi dragits med varandra både på gott & ont..
Funderar på om man ska bädda ner sig i soffan och äta vindruvor tills man mår dåligt.. =))
De blir nog vindruvor och en film...
Bye Bye


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jag har ju bara varit gravid en gång å jag va helt galen i frukt, käka 4 apelsiner OCH två äpplen i skivor varje kväll, vägra dela med mig till robin och phoebe :)

2009-07-26 @ 22:49:55
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Emma

Stog du och skalade två kg räkor mitt i natten för att äta dom just då? Jisses, du är ju inte klok människa! Hahah..

2009-07-27 @ 01:57:29
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Måste ju bara fråga, är du gravid igen?? Kram

2009-07-28 @ 18:15:26
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?