Nu e jag här!!


    Publicerat: 2009-07-20| 15:40:40

Jag har faktiskt tagit lite blogg semester....

Dock har jag varit inne & smygläst vissa bloggar (hanna´s =)) ) Så klart kan ja inte sluta läsa alla bloggar. Men la ner mitt skrivande för de har hänt lite saker som sagt. Vissa är nyfiken vissa inte. Ska ialla fall skriva om helgen. Kenths´pappa kom ju i fredags med sin nya tjej/flickvän. Hur trevlig som helst var hon, vi åt kycklingsallad och begav oss på bilbingo. Båda parter vann och de var ju bra. Sen hände de inte mycket mera där.
Lördagen tillbringade vi mestadels av tiden ute då solen lyste för fulla muggar, grillade och hade de trevligt, gjorde äppel paj, kolla på film. Farfar var ute och spelade boll med Rasmus, vi spolade av plattor o sånt här hemma och ja vi hade de bara bra.
 Söndagen var en slappar/ shoooping dag, vi åkte till dollar & Owe´s och kollade runt där, åt självklart en tunnbröd rulle där ute, hem plockade ordning och gjorde middag, avslutade dagen med filmen "walk the line" tror ja den hette =)).
Måndag och idag så har vi plockat och donat. Idag åkte dom hem skulle egentligen ha åkt igår men stannade en dag extra. Gjorde middag ungstekt falukorv med potatis & grönsaker. Jätte gott.. Kenth var tvungen att jobba så han lämnade oss för några timmar, och nu har dom åkt. Snacka om tomt de blir direkt. Jaja so to the secret...

Vi har varit och kollat på ett radhus nere på stan, och tänker ta de tror jag. Eller vi ska ialla fall tacka JA och är nr 1 på de. Inflytten vet jag inte när de blir för de ska renoveras lite osv. Vi behöver större av andledningen att jag är gravid och ska ha barn igen! Dock trodde jag att jag skulle få missfall i helgen för jag hade fruktansvärt ont. Men ännu ingen blödning och barnmorskan nästa tisdag alltså den 28:e. Hoppas jag får reda på då exakt vilken vecka jag är i men enligt mina beräkningar är jag i vecka 10 redan =))
Så vi får se hur de går med allt, jag har inga förväntningar och så där och visste inte OM jag skulle berätta de men varför inte?! Jaja de var de Hanna var de spännande? Du e den enda som visat dig nyfiken..hehe.... Kanske skriver lite mera senare men nu har jag faktiskt tvättstugan som vanligt och lär passa på medans Kenth har barnen..
Puss & Kram på er ...

Kommentarer
Postat av: Elisabet

En till liten - mysigt för er =)

2009-07-20 @ 16:33:12
Postat av: mica

ja har åxå vart nyfiken man blir ju de när du skriver sådär men ville inte verka tjatig å fråga du sa ju att vi får reda på de så småning om =)=) kul me en liten till =) å så härligt me radhus kan behövas nu då kanske=)=) kramis

2009-07-20 @ 17:55:14
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: JD

svårt att vara nyfiken när man redan viste :P

2009-07-20 @ 18:13:50
Postat av: ★Hanna★

iiih, va roligt! GRATTIS!!!

Härligt med radhus. Ta sig en kopp kaffe å morronciggen ute på altan en sommarmorron är SÅ härligt! finns inte mycket som slår de inte! :)



Va bra att ni hade de trevligt med farfar, bra att barnen får bra minnen :)

2009-07-20 @ 18:37:28
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Ann

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! Åååå va roligt med en till liten... Nawww vill oxå ha en liten till nu... men det går ju inte måste ju ha en pappa först (till barnet)

Grattis ännu en gång... Kram kram Ann och Josefina

2009-07-22 @ 02:47:06
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?