Ny vecka Nya bekymmer!!


    Publicerat: 2009-07-27| 10:37:38

Tänkte bara svara lite snabbt på kommentarerna först: Ja Emma jag skalade 2 kg räkor och åt dom, de tog en timme började 04:45 och var klar med allt vid 5 på morgonen =/
Hanna jag delar inte heller med mig av frukten för de är så fruktansvärt gott och nyttigt med för den delen =))


Vaknade vid 9 tiden imorse av att Rasmus sa: "mamma upp o hoppa de e sol nu "...asg.. så de var bara att kliva upp & göra frukost till dom små. Sen började jag plocka som vanligt. Skulle nyss betala räkningar över internet men då funkade inte sidan =/
Får pröva de senare, idag ska jag köpa dagis kläder till barnen så dom har nya när de börjar på dagis. Tycker de är viktigt med nya fina kläder till dagis efter sommaren. Uscha skulle vilja sova också... Ska fortsätta med att plocka och göra ordning här nu. Kanske kikar in senare med lite skriverier...

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Har du swedbank? De funkar inte för mig heller :/

2009-07-27 @ 11:41:14
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?