Otroligt


    Publicerat: 2009-07-16| 13:29:15

Det fanns saker kvar på IKEA, Hanna hade inte tagit med sig alla hem sist hon var där. Köpte lite nya saker till Emil, samt en glas skål som man kan ha frukt eller en sallad i. Tyckte den var stilren & snygg. Kollade även in hyllor till barnens rum som jag ska köpa och så jävla typiskt för att jag inte har råd så har dom REA på "mammut" serien på IKEA sängen samt garderob för endast 795:-/ st. De är typ halva priset vardera. Jaja får se om man kan knåpa ihop dom pengarna, men egentligen hur länge har Rasmus den sängen då?! Köpte även en ny te kokare idag, de var på tiden tycker jag. Sen var de inte så mycket mera vi hann göra, barnen var trött så vi åkte hem för att vila lite. Och så vaknar jag av Emil samt att mitt socker inte alls var bra, tog en macka och juice men fick huvudvärken ialla fall inte så mycket att göra åt. Just de idag var de städa jag skulle göra. Kanske ska börja plocka redan nu så slipper man de senare liksom. Ska ialla fall göra någe annat än att sitta här..

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

hahahaha

2009-07-16 @ 16:47:36
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?