Seg som 17


    Publicerat: 2009-07-29| 10:37:45

Vaknade av världens ryck 06:43!!

Kenth hade inte ställt väckar klockan, sån tur var har vi en mänsklig väckar klocka i de här huset ( Emil). Så han rusade på sig kläderna, jag packade ner hans matlåda, gjorde välling till Emil som stog i sängen "nenne". Sen somnade vi om ganska snabbt. Vaknade vid 09:45 igen och väckte faktiskt Rasmus för han blir så seg om han sover längre. From nästa vecka lär vi börja kliva upp i tid igen eftrsom snart är de dagis igen. Skulle gärna vilja vända om och lägga mig igen, men har fruktansvärt ont i bröstet. De blir nog en tripp ner till stan senare för jag ska köpa ett par byxor åt mig & en BH. Sen hittar man ju alltid kläder till de små rackarna som snällt får följa med en hem. Annars händer de inte speciellt mycket för oss här i Sandviken. Tänka sig de är snart Augusti redan .. Tiden går så snabbt sedan man fick barn.
Imorgon ska jag till förlossnings läkaren och se vad hon säger om allt. Är faktiskt ganska nervös över allt som är. Och jag kan säga att jag är en liten fegis för de är jag. Har haft igångsättning med båda barnen då jag varit livrädd att få gå hemma med värkar samt så med Emil tog dom ut för jag mådde så dåligt pga sockret. Men jag är lite nyfiken på att få gå tiden ut om man säger så. Och jag tänker kolla könet så fort dom vet. Men säger dom flicka som dom sa med Emil så kommer jag inte lita på de förrän i vecka 30..haha sån e jag.
Kom på en sak häromdagen faktiskt. Emil liknar "Skrollan" i vi på saltkråkan.. Ska lägga in lite bilder sen så får ni se. dags att klippa håret på den lille mannen också. Hans hår växer som ogräs. Nej nu ska jag göra lite nyta, kanske klä på mig också...

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: mica

=) ja tiden går fort de ska gudarna veta haha nyss va de maj å nu snart augusti suck trist att de går så fort man hinner liksom inte me snart jul haha ha en toppen dag kramiis

2009-07-29 @ 10:50:26
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?