Skönt!


    Publicerat: 2009-07-13| 19:20:48

Snacka om att de var skönt att prata ut med sin psykolog...

Hade hur länge som helst att prata och jag fick sagt de jag ville. Hon förstog mig precis hur jag funkar och hur allt ter sig runt om. Nu har stenen lossnat för denna gång och jag ska tillbaka nästa vecka redan faktiskt. Lär passa på medans Kenth ska vara hemma med barnen. Vi har alla en tuff tid framför oss, men utan våra barn hade vi aldrig klarat de. De är inte lätt att vara mamma vare sig man e själv eller har en vid sin sida. De finns prövningar i livet överallt tråkigt nog. Men dessa prövningar får oss mammor att vara starkare och bli starkare än någonsin. Att bara ha en vännina eller en mamma att prata med när de är som jobbigast betyder allt för oss. Min mamma finns alltid där, dag som natt. Jag kan ringa precis när som helst och hon förstår mig på rätt sätt. Inte nedlåtande eller kontrollerande. Hon blir även arg på mig för ja blir så förbannad!! Men de ska jag säga dig/er att de min mamma fått gå igenom med mig hoppas jag att jag aldrig ens på kartan ska behöva gå igenom med mina barn!
Uscha vad ja låter som värsta moraltanten nu, men sån e jag!

Nu är snart tvättstugan klar också 6 maskiner denna gång också. Nu har jag verkligen suttit & spanat in tvättmaskiner för de är ett MÅSTE. Men ska man köpa en sån där med inbyggd torktummlare? Jag har inte förståt om de är bra, eller jo de blir ju bara en maskin. Ja jag vet inte ska be Kenth kolla de där tills vi ska åka och köpa en. Vi skjutsae hem syrran idag också efter att vi ätit spagetti & köttfärssås som hon älskar. Barnen ligger i sängen, ena sover andra läser SJÄLV. Han vill inte att man ska vara där inne, tror han ska bajsa i blöjan faktiskt. Då brukar han vilja vara själv. Han e nämnligen rädd för att bajsa i toaletten för de kommer vatten i rumpan säger han. Dock går de på dagarna att göra nr 2 på toan men inte kvällen =/
Nej nu ska här plockas i köket, Emil har ju ätit maten själv som alla andra dagar.. Sen sortera all tvätt...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Klart man ska vara moraltant :)



Jag har en med inbyggd torktumlare, skit bra när man inte har så mycket plats men min kan ju inte klockan men annars e den bra :)

De e så skönt å bara stoppa in allt å ta ut de några timmar senare så är de redan torrt :)

2009-07-13 @ 23:03:59
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?