Tråk Tråk


    Publicerat: 2009-07-09| 14:45:36

Regnet bara öser ner & som Hanna säger så regnar vi nog bort denna gång. Kollade ut på parkeringen och stora delar av den är vattenfylld och de bara vräker ner..haha..
Man blir så uttråkad av att de regnar, även fast de behövs och är mysigt så har man inget att göra. Bara kolla på film & mysa i soffan. Rasmus & jag har precis hittat hans puzzel som vi suttit med ett tag nu. Men han ledsnar han också. Inte fick jag tag i dagis tanten heller. Alla som jag ska ha tag i kommer den 3/8. Vilket de kommer bli full späckat schema för mig då. Har suttit med min vill ha lista också, ska redan nästa vecka dra en sak ur burken och hoppas på de bästa =))
Nej vad ska man göra?! Jag tror jag tar fram vattenfärgerna och gör lite med barnen på golvet. Vill ju ha nya avtryck av barnens händer & fötter.. så de blir de..
Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?