Undersökning


    Publicerat: 2009-07-08| 22:42:25

I brist på annat & tråkigt på kvällen så gör jag en liten undersökning & vill att ni som läser ska delta i den. Ni behöver inte alls skriva namn om ni inte vill de. Jag vill bara kolla lite hur andra tänker!

Ska man bo i en 3:a med 2 barn eller ska man planera frammåt så man har en 4:a ? Vilket är bäst tycker ni?



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska snart se en film, men ja e lite rastlös idag. Väntar på att mamma ska ringa vilket hon lovade kl: 21.. Har nog glömt bort de helt som vanligt.. Snurrigt värre där ibland =))
Åh jag vill göra så mycket saker, men har ingen ork eller lust till max heller för den delen. Har ialla fall tagit disken as usuall.. Näe slänga mig på soffan med vatten & en snus... Natti natt


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jag tycker du ska vänta. Om de inte är för trångt alltså.

2009-07-08 @ 23:53:19
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Elisabet

du bor som du tycker ;) ja hade en två med hanna hon fick sovrummet o ja bodde i v-rummet. nu har vi en 3a o barnen bor i varstit rum o vi har v-rummet.. men nog längtar ja efter ett sovrum allt men tyckte det var bättre att barnen hade egna rum =)så vi flyttade ut o gav klas rummet.. nu letar vi hus o tills dess bor vi i vardagsrummet, men de e inget som märks vi bor bakom sofforna hehe

2009-07-09 @ 07:19:48
Postat av: mica

om de vore jag så skulle ja börja leta så smått efter en 4a grabbarna växer å vill säkert ha egna rum sen å börjar du leta nu så kanske du hittar nåt i lugn och ro ja vet inte hur de ä med köer där du bor kramiis

2009-07-09 @ 10:26:51
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?