Vardagen


    Publicerat: 2009-07-23| 14:08:59

Vardagen rullar på som vanligt....

Jag tycker att jag varit jätte duktig idag som tagit itu med saker direkt när dom ska göras. Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen vilket var senast för 6 år sedan ca. Blev ju av med jobbet pga av alla nedskärningar inom vården så nu är de bara att vara arbetssökande. Inte för att jag vet hur de går till men fick tala med en jätte trevlig dam i telefonen som hjälpte mig med allt samt ska ha ett personligt besök imorgon där för att diskutera lite. Försökte få tag i försäkringskassan för att få svar på ytterliggare frågor men så dog hem telefonen =/
Får pröva lite senare när den laddat på sig. Känner mig ialla fall super motiverad till att söka nytt jobb. Kanske man kan få gå någon kurs där?! Framtiden ser ljus ut trots att man inget jobb har. Var till lägenhets affären också och tog itu med de. Vad mera kan man begära av mig?! JÄTTE DUKTIGT KIM!! lite pepp talk...
Nu ska jag fortsätta gå igenom vad som behövs göras för de finns nog väldigt mycket i mitt undermedvetna. Hm känner att jag verkligen vill ha allt fixat nu av någon konstig andledning. De kommer bli bra när jag känner så här.. Nu ska jag städa undan lite så man slipper allt till kvällen..

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: mica

Ja de ä gött me blomkål nåt som ä smaskigt är bräckt skicka blomkålstuvning å potatis =) blomkål skulle ja kunna äta hur mycke som hälst =)=) ha en bra dag kramis

2009-07-23 @ 15:12:44
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Lägenhets affären?

2009-07-23 @ 20:17:48
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?