Barn, sol & plocka


    Publicerat: 2009-06-21| 15:01:13

Nu är vi hemma igen !!!

Tog oss in till mamma för en snabb fika, eller vi var där några timmar. Barnen lekte för fullt och hade de jätte roligt. Dock så blir Emil väldigt sur och ledsen när de är för varmt. Så han & jag gick till skuggan så fick han krypa i gräset. Han tyckte faktiskt de var mysigt nu att krypa där. Så vi åkte hem igen för att plocka fram mat ur frysen vilket vi glömt som vanligt =((
Idag blir de grillad flintastek med klyft potatis, bea sås & sallad. Mamma och Co kommer också på middag. Ska försöka lura dom att spela lite kubb med oss =))
Just nu håller Kenth på att skölja av utemöblerna från pollen och tappar i vatten i poolerna till barnen. Så dom får bada lite ialla fall. Själv sitter jag på rumpan och bloggar.. Nej de så oseriös e jag inte. Har precis skurat av köket så nu e diskbänken samt spisen skinande ren igen. Ska dammsuga där & torka golvet hade jag tänkt. Slipper jag göra de imorgon för imorrn hoppas jag på lika fint väder så ska vi bege oss på utflykt med fika och filt. Senare har man tvättstugan och de behövs verkligen nu kan jag säga =)) Förstår inte hur man grisar ner så mycket kläder. Nej nu ropar Rasmus att han ska vattna mina blommor ute...
Bye BYe

Kommentarer
Postat av: Elisabet + barnen :)

Hoppas ni får en bra dag idag med - trotts solen gömmer sig mera än va den e framme nu :( . ja hoppas de e uppehåll iaf - för idag cyklade vi till dagmamman

2009-06-22 @ 12:00:48
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?