Den rara sanningen!!!


    Publicerat: 2009-06-08| 20:22:40

Nu ska jag berätta den rara sanningen om mina barns farmor!!!

Dom har en biologisk farmor, de har jag aldrigt sagt att dom inte har. Men hon bryr sig bara i de andra barnbarnen. Låter sin man kalla min 3åring för "den där jävla ungen" vid de tillfället var vi hemma hos MIN mamma för hon hade fyllt år. Mamma blev så chockad att hon serverade tårta till dom ialla fall. Ingen sa ett ljud om detta!!
Sen stog jag för el till den "rara farmorn" då dom inte kunde stå själva. När jag får brev från inkasso samt ett samtal att de snackat ute i skutskär om MINA barn. Då blir jag RIKTIGT FÖRBANNAD!!!
Sagt och gjort jag sa upp elen, då fick jag reda på att de var urkundsförfalskning då någon i de hushållet ringt och sagt att den personen är jag vid ett flertal tillfällen och skjutit på fakturor. Anmälde jag?! NEJ de gjorde jag inte för farmorn betalade de som var och sen var de bra med de. Jag var fruktansvärt förbannad / besviken. Här hjälpte jag henne och vad fan fick man för de ? JO SKIT!!
Just de så här var de innan de andra barnbarnet kom också. Då vart de också livat. Så jag vet VEM SOM GÖR DETTA. Jag hoppas du mår bra av att göra så här. Tacka vet jag att jag skriver dagbok, när mina barn är tillräckligt stor kommer dom få läsa den hur NI gjort emot dom samt vad JAG sagt. Jag hymmlar inte om vad jag sagt. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Vi såg farmorn på bilbingon och jag ringde idag runt 18:15 tiden för att fråga om hon skulle komma fick till svar " så långt har jag inte tänkt". Jag: Ja han fyller liksom i övermorgon. Farmor: Ja jag har inte tänkt så långt. JAG: Jaha jaja hej då da. så klicka dom på luren.
Sen ringer Kenth mig för han hade fått sms av sin mamma ALLTSÅ FARMORN!!! " Jag tänker inte komma då jag inte är välkommen av Kim! Ni behöver inte höra av er mera!" Ja så var de med de. Jag trodde att en vuxen människa inte straffade ett barn men de gör FARMORN Till MINA BARN!!! Uscha säger ja bara och sen en sak till. Eftersom ni hakat upp er på att Helene kallas farmor så läser ni ju min blogg. VEM SKA RASMUS KALLA FARMOR DÅ?!??!?!?! En som inte bryr sig och kallar han den där jävla ungen?! Helene behandlar mina barn med RESPEKT trots att Rasmus har ADHD.. Nu vet ni den rara sanningen bakom farmorn.. Och jag har varit en riktig BITCH de har jag och kommer fortsätta vara tills den dagen dom erkänner att de är dom som gjort FEL inte JAG!!

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Fy fan för vissa människor! Har inte folk nå vett i huvet?

Tycker du gör helt rätt. Jag hade gjort samma sak!!

Tur att barnen har en annan farmor iaf :)

2009-06-08 @ 23:20:46
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?