FÖRBANNAD!!!


    Publicerat: 2009-06-26| 15:43:29

Nu är jag så jävla förbannad så hela jag skakar!!!

Nu är de 4:e gången NÅGON jag vet vem de är KASTAR UT MINA KLÄDER UR TVÄTTMASKINEN OCH TRYCKER FRAM SÅ TVÄTTEN EJ ÄR TVÄTTAD... DE ÄR MIN TVÄTT TID FÖR I HELVETE...

Usch säger jag bara skulle kunna slå ihjäl fanstyget. Så ringer man för att klaga ang detta så har personen gått för dagen skit skoj. Så nu får jag tvätta om MINA kläder på MIN tvätttid IGEN!! Nu får de fan vara nog alltså. Inte nog med de så står fanskapet där nere och försöker förklara sig med att hon aldrig ska göra de igen osv. NEJ nu får de vara nog!!
Jag lära få ur mig de här ... suck....

Kommentarer
Postat av: Ann

Nemen va faaaan håller fanskapet på med?? IDIOT på riktigt... Gaaaah har man tvätttid så är de ju liksom DU som skall få tvättat de du hinner med.. INTE fan skall en dum jävel komma å slänga ut dina kläder.... ååååååååå IDIOT

2009-06-27 @ 00:16:03
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?