Fredag 12:e Juni


    Publicerat: 2009-06-12| 16:35:10

Helgen här igen då!!!

Tiden bara rusar iväg när man har barn. Rasmus gjorde sin sista dag på dagis idag. Nu är han ledig fram till Augusti. Idag var jag till min psykolog kontakt. Och diskuterade de mesta. VAr även till Hälsocentralen vilket inte gav ett positivt besked. Jag är 26 år och har haft en mindre hjärt infarkt. Ska tillbaka till läkaren på måndag för vidare prov tagning, samt vilka mediciner jag ska få för detta. Känner mig lite nere efter de besöket. Men vad ska jag kunna göra för att fixa de?! Kenth säger bara att jag får lugna ner mig, ja och de är ju lätt...?!!?
Har nyss gjort middagen som var : Stuvade makaroner & köttbullar, Mackaroner & korv. Snart kommer Emil hem också. Han har varit hos gammelmormor & fikat med mormor. Nej nu ska jag kasta mig på soffan en stund inann Emil kommer. Blir så slut av att prata med psykologen. De är som en sten tas bort så mår jag skit bra en dag, sen ramlar jag igen...
Skriver kanske mera senare om ja orkar..
Puss & Hej

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?