God morgon


    Publicerat: 2009-06-08| 07:46:51

God morgon på er...

Idag blir en hektisk dag för mig. Ska hinna göra hur mycket som helst på så liten tid som möjligt. De första jag ska göra är att lämna Rasmus på dagis. Sen direkt efter de blir de stan för att leta födelsedagspresent till Emil. Efter de hem och göra i ordning de som ska tvättas, gå med sopor, hämta Rasmus från dagis, hem gör mellis, starta tvätten, göra middag, baka & städa av efter mig. Därimellan ska jag hinna klippa gräset ute och göra fint där. Vi ska ha ett sommar kalas för Emil ute på baksidan. Hoppas bara på fint väder. Just de ska hinna skicka tillbaka bilbarnstolen också.. *suck* Hur ska man hinna allt. Jag är faktiskt INGEN super woman, hur mycket jag än vill vara de så e ja inte de. Nej kanske dags att göra barnen klara för att bege sig. Poppar musik för att vakna, Emil sitter här bredvid mig och diggar. Rasmus försöker riva hela garderoben.. Skriver kanske en rad under dagen.

Puss & Hej kalle frej

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?