God morgon


    Publicerat: 2009-06-15| 09:50:34

Morrn Morrn

Har precis varit på sjukhuset för massa provtagningar. Och de var som läkaren misstänkte. Jag har fått en lindrig hjärtinfarkt vilket jag trodde var ångest. Så nu ska jag få blodförtunnande samt nitro medicin. Usch vafan fatta  jag är bara 26 år & har 2 barn som behöver mig mera än något. Nu är de verkligen dags att lugna ner sig med allt faktiskt. MIna barn är värd bättre än att jag ska stressa runt som en höna. Så vad händer idag då? Jag ska gå ner i tvättstugan för att se om de finns en lucka för lite tvättande. Annars händer de väl inte speciellt mycket på min front. Vi ska in till Gävle vid 4 tiden för att träffa M & E.
Förrästen så har min lille fegis börjat släppa mera nu, så ja hoppas han går snart sötnosen. På Onsdag ska ja köpa nya skor till han. Lätta sandaler hade jag tänkt mig att de kanske e lättare. Idag är de inget regn ute ÄN, men de är mulet. Så idag kan man vara ute i lekparken ialla fall. Skulle behöva gå till affären för att köpa snus också, men vette tusan om ja inte skiter i de faktiskt. Jag orkar ingenting idag, hade de ganska jobbigt igår. Nej nu ska jag ge mina killar lite juice & frukt...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: mica

hej tjejen

lät inte bra de där du me hjärtinfarkt

ta hand om dig du är för ung för såna besvär redan

är och kikar på din blogg då å då =) skoj ju

kika gärna på min me

ta hand om dig kramis=)

2009-06-15 @ 12:42:17
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Tack det värmde :) Ja jag hoppas att dom kommer lyssna iaf men jag tror dom gör det :)



Ajdå det där lät inte bra att du åkt på en liten hjärtinfarkt! Då är det bäst att du sätter dig ner och tar det lugnt!! Du är också en fantastisk mamma Kim bara så du vet! Oavsett vad andra säger så är du det! Det märks verkligen att du gör allt för dina två små troll och det är nått du ska fortsätta med! Massa kramar!

2009-06-15 @ 15:00:19
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?