God morgon


    Publicerat: 2009-06-03| 08:06:54

Morrn Morrn

Kollade mig just i spegel och jag ser ut som 7 svåra år de men de var ingen nyhet. Börjar få lite färg i ansiktet och på armarna =))
Har just gett barnen frulle och klätt dom. Tänkte skriva ett litet inlägg inann vi beger oss till dagis. Känner inte alls för någe jävla dagis. Har totalt ledsna på dagiset att de inte finns ord. Är jag så jävla ung vilket de ger dom rätten att klanka ner på mig?! Jag ringde ang byte av dagis igår. Så nu ska jag bara försöka få tag i en skrivare så jag kan skriva ut ansökningarna. Lär ju byta dagis på båda barnen. Allt var mycket bättre när Rasmus gick på den andra avdelningen. Inte ens Rasmus själv vill gå till dagis. Han total vägrar och jag får tvinga han till dagis liksom. Gör ont som fan i själen när vi bråkar bara för dagis. Visst han kan vara hemma med mig de gör mig ingenting. Dock behöver han dagis för sin problematik. Så de är bara att ta dessa mornar av bråkande. Vissa dagar ger jag faktiskt upp, de bildar sådan ångest att de inte är värt de hela. Idag händer inte speciellt mycket. Ska tvätta 15-21 igen. Berget av tvätt bildas snabbt om man säger så. Ska väl plocka ihop tvätten, ta disken ja de vanliga man gör varje dag. Förrästen är de faktiskt dags att sluta snusa INNAN jag tappar framtänderna på vänster sida. Märkte de igår, har en rejäl inflammation pga snuset. Så nu snusar jag på fel sida vilket ser ut som jag har 3 prillor inne istället för en som jag har. Så ni vet ifall ni ser mig.. haha... Jo ska ringa sjukhuset idag också. Nu har jag ledsnat på ALLT jävla FLÄSK som hänger överallt. De är VIDRIGT. Och säg inte att de är mitt eget fel för jag gått ner i vikt. Hade jag vetat att de skulle bli så här efter -67 kg på vågen hade jag aldrig gjort de. äcklas av mig själv för tillfället... Nu ropar barnen så lika bra att bege sig till hallen för ytterkläderna...
Bye Bye


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?