irriterad


    Publicerat: 2009-06-07| 20:35:24

Jag är fruktansvärt IRRITERAD på de där jävla köksbordet nu....

Skulle kunna spränga JYSK bara för de också. Nej men så allvarligt är de inte. Men hur roligt är de att sätta sina barn som har tunn hud emot ett köksbord som repar deras HUD liksom? Så imorgon är de ja som ringer dit efter att jag lämnat Rasmus på dagis. Sen SKA jag ha ett nytt köksbord. För i helskotta betala 4500:- för ett köksbord som man inte kan använda utan att få riv sår. Nej uscha nu hoppas vi på de bästa.

Idag har vi bara slappa hela familjen i sängen. Vid 2 tiden fick vi barnvakt så vi var på bilbingo i mehedeby och JAG fick tuta... =))) Lite extra ialla fall.
Nu små sneglar jag på bones & barnen sover. Funderar på vad sjutton man ska äta?! Skiter väl i de som vanligt orka göra mat åt sig själv!
Imorgon blir de städa, klippa gräset göra ordning baksidan, tvätta. Hoppas nu för sjutton gubbar att de är fint väder ute så man slipper stå i regnet. Ska leta fram handskar så man inte sticker sig på rosorna..Äh förrästen ja kan rensa ogräset nu ju!!

Bye Bye gör de nu faktiskt..

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?