Jösses


    Publicerat: 2009-06-07| 00:17:52

Nu har jag glömt bort att blogga igen...

De har inte hänt något speciellt ialla fall, kanske därför jag inte skrivit något. Eller så har jag bara inte haft tid. Igår var vi på bilbingo. De är fan inte roligt längre uscha.. Sen idag tillbringade vi dagen hos mamma, Rasmus hjälpte mormor att göra piroger medans Emil och jag försökte vila middag. Sen hamna ja o syrran i världens liv.. BLÄÄ!!!
Sen kom bror som flyttat förbi med sin tjej. Tjoa lite med dom sen var de dags för dom att bege sig vidare. Rasmus gick med morbror & lina som han säger men hon heter Evelina. Dom fick för sig att ta en promenad, så dom gick till morbrors jobb & köpte cola, sen hem spelade lite på datorn & somnade. Så vi har haft en riktig slappar dag inne i Gävle hos mormor. Nu ska jag lägga mej och bara hoppas att ja får somna direkt. Mår inge vidare idag heller.
God Natt folket !!

Kommentarer
Postat av: sarah

det var ruuligt att träffa dej! :)

2009-06-07 @ 19:59:04
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?