Laddar..


    Publicerat: 2009-06-09| 22:40:46

God kväller...

De har varit full rulle här från morgon till slut kan ja lova. Barnen var ju och fotograferades på Gimlin´s inne i Gävle idag. Jätte fina kort blev de och om en vecka får jag välja serien. Gjorde även kort med båda barnen som jag ska förstora. Vi åkte in till Gävle vid nio tiden och kom hem vid sex. Helt makalöst vad tiden rinner iväg. Imorgon blir de kalas som sagt för min lilla prins som fyller 1 år. De ska bakas och göras smörgåstårta. Ska knåpa ihop entt inlägg med bilder som jag lovat också. Sen att de inte blir perfekt de får ni ta. Åhh ja bara längtar tills Emil ska få öppna sina paket. Nu ska jag ställa mig och baka lite innan de blir sängen. Smörgåstårtan ska göras.
 Tjingeling på er

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?