Lunch


    Publicerat: 2009-06-18| 13:13:11

Äntligen får barnen vila lite...

Emil somnade direkt när jag la han i sängen. Rasmus ville vara ute och leka vilket han självklart fick. Har försökt få in han en halvtimme nu för att äta lunch. Han säger att han inte e hungrig =/ Kanske får äta något senare då inann vi ska åka. Min bejbi har varit vaken halva natten med barnen så han ligger i sängen nu för att vila lite innan vi ska åka. Funderar på om man ska ringa familje L och bjuda in sig på fika där =)) vill ju klappa magen =))
De ska jag nog göra .. skickade sms nu får se om ja får svar
Har försökt få tag i min kontakt person men de gick inge vidare =((
Ska plocka ordning de vi ska ha med oss så ja slutar babbla... Någon som kan hjälpa mig med kort sen?!

Jadu Hanna jag har haft detta problem efter mitt missbruk och kommer få leva med de resten av livet. Äter medicin när de är som jobbigast. Dock inte varje dag då jag blir sååå trött av dom. Vilket jag inte kan vara med 2 små troll att ta hand om. Men de blir bättre man måste bara övervinna rädslan och våga släppa taget. Du är tyvärr där snart du med när Lucas ska börja dagis ;(
Då sitter vi där som världens muppar och grinar över att våra bebisar ska på dagis. De är den värsta känslan som finns.
tjingeling på er


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Nä, han ska aldrig börja på dagis, han ska också sova med mamma för alltid å aldrig flytta hemmifrån ;)

2009-06-18 @ 19:08:18
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?