Morrn


    Publicerat: 2009-06-18| 09:15:30

Godmorgon 04:00.... =/

Ja barnen vaknade 04:00 imorse, eller Rasmus hade varit vaken sedan 2 men låg i min säng och babblade. Sen ville han se film inne i sitt rum och skriker rätt ut EMIL DIN BUSE!! Så Emil vaknade av de och tok skrattade. Förstår inte varför Rasmus vaknar sååå tidigt. Jag ska tvinga han att vara vaken längre nu så är de bara. Jag tycker inte alls om att kliva upp 4 på morgonen. Idag ska vi till Gävle för att hämta korten på Emil & Rasmus.. *blir fattigare*
Ska även kolla ut en förstoring av korten som ja vill ha. De kommer bli sååå fint på min vägg. Tråkigt för Kenth bara att han inte fick ett kort med alla sina 3 grabbar =/ De kanske han kan fixa en annan gång. Jag tog ialla fall tag i saken och fixade MINA barn.
Skulle försöka städa idag men vette tusan om ja orkar, har världens ångest & har inte sovit speciellt bra. Tycker de är viktigare att vara med barnen. Imorgon är de midsommarafton också, de betyder god mat och ute lekar om jag får som jag vill. Hoppas verkligen att de blir fint väder, så man kan äta ute, spela kubb, och hoppa grodorna så barnen tror man e tokig. u ska ja försöka göra något ialla fall
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: mica

go morron tjejen =)

ja försök hålla dom vakna på kvällen de gjorde ja när mina va små dom somna ca 9 och sov till 8-9 på morron så skönt eftersom ja själv är möratrött

lycka till och hoppas ni får en underbar midsommar kramis

2009-06-18 @ 10:12:46
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Men hur är det med dig? Äter du nån medicin?

Hoppas du får en bra midsommar fast min dator säger att det blir regn i morron :)

2009-06-18 @ 12:21:51
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?